پوریا وود
اشتراک گذاری
تماس بگیرید

از زبان مدیرعامل

مجید آذربایجانی هستم متولد ۱۳۴۹ مدیر عامل صنایع چوب پوریا حدود ۳۰ سال است که در زمینه ی مصنوعات چوبی به شهر اصفهان در حال خدمتگزاری می باشم.

در سال ۱۳۷۰ هسته ی اولیه ی کار خود را در زمینه ی تجاری و ام دی اف در کارگاه کوچکی راه اندازی کردم. در آن زمان فعالیت مجموعه با ۳ نفر نیرو با دستگاه های ساده و ابتدایی در یک کارگاه به مساحت ۳۰ متر مربع آغاز شد.

از همان ابتدا رویای کارآفرینی و خدمت به جامعه را در سر داشتم و در همین راستا با تلاش فراوان و پذیرش شکست ها و موفقیت ها به تدریج کارگاه کوچکم را توسعه دادم.

بدین ترتیب طی گذشت چندین سال کارخانه ی پوریا به منظور برآورده سازی نیازهای چوبی با استفاده از امکانات به روز دنیا و همچنین اشتغال زایی تشکیل گردید.

طی سال های گذشته برند ما گام های موثری در تولید مصنوعات چوبی برداشته و بسیار خوشحال هستیم که در طول سال نزدیک به ۱۵۰ پروژه ی خصوصی و دولتی را در نهایت کیفیت به منزل رساندیم.

در حال حاضر کارخانه ی پوریا در بخش های تخصصی از جمله بخش اداری، طراحی، سی ان سی کارگاهی اجرایی و ساختمانی سازماندهی شده است. یک از این بخش ها توسط افراد کار آزموده ای اداره می شوند.

طی این مدت سعی بر این بود که از دانش و تکنولوژی روز دنیا در هر کدام از بخش های کارخانه بهره ببریم بنابراین با کمک مشاورهها و تحقیق هایی که سالیانه انجام دادیم تقریبا هر سال دستگاههای جدید وارد کردیم و با دستگاه های قبلی رو به روز رسانی کردیم و سعی کردیم از دانش افراد دانشگاهی در بخش های مختلف استفاده کنیم.

ال ها گذشت و با مطالعه و تجربه ای که هر روز کسب می کردم متوجه شدم تنها کار آفرین بودن و معروفیت ست باید یک مسئله ای واقعی را در دنیا حل کرد

از سال ۱۳۸۸ با ترسیم خط مشی جدید برای حرکتهای خود ، سه موضوع مهم را به عنوان چشم انداز اصلی برگزیده ام ترویج سرمایه داری نوین ، به کارگیری نیروهایی که سرپرست خانواده می حمایت صحیح از افراد توانمند دانشگاهی عناوین اصلی این چشم انداز هستند.

برنامه های آینده توسعه صنایع چوب پوریا:

1- بومی سازی دانش تولید چوب از مواد داخلی

2- استخدام کادر متخصص به خصوص در حوزه ای R&D

3- تربیت نیروی متخصص با همکاری دانشگاه استان

4- حمایت از تحقیق ها و پایان نامه های دانشجویی